Thursday, 6 June 2013

Selamat Pengantin Baru Nasrun&Shikin

Hai..lama sungguh xupdate blog..25 Mei yg lalu, adik lelaki aku telah selamat diijabkabulkan dgn permaisuri pilihan hatinya Shikin..26 Mei pulak majlis belah pompuan di Chini Timur 2..Manakala majlis belah lelaki iaitu di rumah mak dan abah aku pulak pada 2 Jun 2013 yg lalu..Semoga ikatan perkahwinan yang mereka bina kekal hingga ke syurga.. Amin..

Minit-minit terakhir bergelar bujang, bermain dgn anak buah..
 
Setelah selesai akad nikah..
 
 Ni la pelamin kt belah family aku..simple je..jenuh aku mengerahkan adik2 sepupu dan kakak sulung aku utk lipat2 kertas utk bentukkan kipas tu, then makcik aku lak ikat dgn benang, aku lak panjat utk gantungkan kertas2 tersebut..terima kasih kpd sapa2 yang terlibat dan bertungkus lumus menyiapkan pelamin ini..oh ye..gubahan bunga tu pengantin lelaki sendiri yg gubah..semangat..

close-up sket bunga yg diborong di SSF..

 Ni kek, aku tempah dgn kwn aku yg duk kt belakang klinik tempat aku kerja..mujur dia pun org kg aku gak, so alang2 dia nak hantar kek ni, dia boleh balik kg sekali...sedap giler kek ni.. tingkat bawah aku order perisa vanila dgn filling jem strawberi..atas kek coklat..cupcake pun perisa coklat..

 makanan pengantin, family aku kene masak sendiri sbb jiran2 tetangga sume xleh nak tlg masakkan sbb clash dgn diorg ada kenduri kt tempat lain..ramai tul kawen time ni..dah xde kakitangan...

 
 
 
 
 


  
yang berdiri tu masterchefnya..abang ipar aku..dia mmg pandai masak..
 
 xde plak gmbr pengantin...kami sekeluarga je la bergambar..hehe..
 
itu saja sekian...
 



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...