Tuesday, 21 May 2013

SSF Pertama Kompleks

Seperti yg telah dijanjikan..aku nk tunjukkan bunga2 yg sgt cantik ni..terpulang pd seseorg utk menilainya..ada  yg kata biasa shj..tp ada sesetgh org kata cantik..ia sgt subjektif..sebenarnya aku dah pegi cni 3 kali jugakla sebab nk cari bunga utk adik aku kawen..nak yg cantik dan simple..disebabkan harganya yg agak mahal, jd kami share2 lah adik beradik utk membelinya..lepas habis kenduri kawen ni, masing2 bawa balikla buat hiasan kat rumah sendiri pulak..kalau korang nak tengok bunga tu..tunggu lepas habis kenduri okay...




























No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...