Tuesday 14 May 2013

Jalan-jalan di SSF Pertama Kompleks

Wah...mari mencuci mata lagi..kalau dah namanya pompuan mmg suka sgtla bab2 cuci2 mata ni kan? korang suka x?hehehe.. suatu ketika dulu, aku penah masuk SSF ni yang kat Jln TAR, pertama kali tengok bunga2 kat situ, mmg cantik dan bila pegang, rasa macam bunga betul la..xtipu..tp bila tengok harganya..menangis air mata darah...fuh.. mahal giler.. sekarang SSF tu dah pindah ke Pertama Kompleks tingkat 3..

Nak tengok apa yang mampu aku sambar..hehehe..




apekah dalam bungkusan itu???





tada.....











simple je kan..seketui ni harganya RM 12.90..dua  ketui, darabla dua eh..

aku cadang nak letak kat kabinet tv tingkat bawah.. yg ni aku test kt tv master bedroom



 bekas kaca tu harganya RM 25.. bunga tulip 20 kuntum tu Rm49.90..kalau pegang bunga ni mcm ada putih2 kat batang dia..kengkonon mcm real la..


yang ni pulak aku try letak dlm bekas kaca yg beli kt ikea RM 6.90 kalau xsilap aku..nampak bunga ni kembang sikit sbb bekas kaca tu pendek dan kecil berbanding yg atas td..

bunga tulip yg nmpk kuncup tu, aku ingat nak letak batu2 putih dalam tu supaya tangkai bunga boleh tinggi sikit dan nmpk kembang sikit..


Sebenarnya kat dlm SSF tu xboleh amik gambar, mana aku tau..dah snap byk gambar tibe2 ade sorg staff tu kata xboleh..haha..patutla aku tgk customer lain amik gmbr curi2..kui..kui.. gambar kat atas tu sume aku snap setelah tiba di rumah... korang nak tengok x gmbr yg aku dah "ter..ambil" tu? ...sure tergoda.. maybe next entri aku tunjukkan.. jgn marah ye staff SSF.. =P


No comments:

Post a Comment

Hobi bertukar side income

  Assalamualaikum.. Sejak berhenti kerja 7 tahun yang lalu, aku mmg tak bekerja dan hanya menumpukan sepenuh perhatian pada anak-anak, suami...