Wednesday, 13 March 2013

Adam Jumpa Dentist

Assalamualaikum...

2 Mac 2013 yg lalu, aku dan suami bawa Adam Darwisy utk scalling gigi dia.. gigi yg putih dah timbul hitam2 tu yg membuatkan suami aku membawanya utk berjumpa dgn Dr Gigi..
ni kira 2nd time Adam jumpa Dentist.. First time, suami aku yg bawa..pastu, Dr kata datangla lagi utk scalling lg..sikit2 dulu...Alhamdulillah, Adam mmg berani..sbb mungkin dia tgk ayah dia scalling dulu, pastu dia pon jd berani dan ok je..aku pon scalling skali, Dr ckp, gigi aku ok..sekejap je la dia scalling aku... Klinik Pergigian ni terletak di Jln Reko, Kajang.. Klinik Pergigian Dr Leen..
so far, perkhidmatannya bagus.. Dr terangkan dgn detail mcmmana cara nak gosok gigi budak2.. macammana cara penjagaan gigi yg betul..sbnrmya kitorg yg minta Dr tu ajarkan kt bibik cara gosok gigi yg betul utk kanak2..senang kerja dia nnt..heheh..

semangat laki aku nganga mulut jugak..bg sokongan kt Adam spy bukak mulut luas2..Adam xnmpk pun cik abang..hehe..

Syabas Adam Darwisy!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...