Monday, 19 November 2012

Mari Berangan~

Disebabkan hari ni hari Isnin, maka aku rasa mcm agak lemau je pepagi ni..tambah2 dgn hari hujan plak...huhu...aku nak mengajak korg berangan sesuatu nak??kiki..
 
 
Jeng...jeng...jeng...
 

 
dan jugak ini
 
Syoknya kalau dpt beli benda alah ni...sbb boleh matching dgn set pinggan mangkuk corak sama camtu..yg tu aku beli dgn kwn baik aku sewaktu beliau di US meneman suaminya yg sambung PhD di sana...kt sini mana nk dpt benda alah ni di tempat yg murah ye??
korang ada idea tak??
 
okey..itu sahaja angan2ku hari ini...keh..keh..xde keje..



1 comment:

  1. Langkawi kot puan jiha.. =p aku berangan nak pinggan putih ala2 hotel tu..baru cantik nak amik gambar..heee..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...