Sunday, 11 November 2012

Jepun: Hari Terakhir~Arashiyama

15 September 2012 merupakan hari terakhir aku berada di negara matahari terbit ini.. seperti biasa, pagi2 lg kitorg dah keluar, plan hari ni nak ke Arashiyama..apa yg menarik di sini ialah hutan buluh yg sgt cantik pemandangannya..disebabkan pakai kamera yg xberapa cantik, maka cenggitulah kelihatannya...
ni kubur org Jepun..gmbr ni pon aku hambik sbb xde kt M'sia kan..kiki..


kawasan ni agak berbukit sikit...


kalau korg nak tau, ni la pokok sakura..tp skg kan bukan musim bunga, so xde la bunganya..

penarik beca..bapak kuatnya dia kan..tp nak naik benda alah ni mmg mahal giler..sanggup menapak sendiri..diorg ni pandai, servis yg diorg tawarkan tu kt area yg rata, tp area yg berbukit xnak la pulak...

beli payung pun nak bergambar..hihi... payung special...bila hari hujan, baru timbul bunga2 sakura dipermukaannya..menarik kn??

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...