Wednesday, 18 July 2012

Apa yg aku xboleh makan@minum??

Entri kali ni pasal apa yg aku xboleh mkn sepanjang aku menyusukan anak ni..huhu..mmg cepat tul efek dia kalau xjaga mkn ni...semalam aku mkn roti paparoti~ada kafein kt ctu..sbb mcm ada rasa kopi2 gitu...agaknya tu la yg menyebabkan Aqil tomen xdpt tido mlm dgn tenang..nangis kuat2...tertekan betul..esok dhla keje...sabar...sabar.. byk tul dugaan, nak2 dah jd mak2 ni.. hehe..
gmbr ehsan dr en google..

sebelum ni, aku penah melantak kuih keria disalut dgn gula melaka...nyum..nyum..mmg sedap giler..tu sbb aku melantak agak byk...kah..kah.. last2..amek ko, mlm tu gak Aqil xboleh tdo..menangis2x..mujur esoknya aku xkeje...
Gambar ehsan dr en google gak..

Dulu masa menyusukan Adam, aku xleh minum carbonated drink, mmg drop susu..sedih giler..padahal aku minum sikit je..sbb dh lama sgt xminum sjk pregnant..lepas tu dah xberani aku nak minum dah..nengok je la org lain dok sedut..


Ni pon gmbr dr Google..time kaseh ye en Google sbb sudi share..hehe..

2 comments:

  1. Salam kenal dr kak Nurul dan follow sini.
    Memang klu menyusukan anak byk makanan yg nak kena pantang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul2..mula2 mmg try n error, kalau anak kembung je, mesti mak salah makan ni kan...

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...