Saturday, 9 May 2015

Korea : Day 2 : Mount Sorak

Hari kedua kitorang ke Mount Sorak.. Perjalanan mengambil masa selama 3 jam.. jauh tu.. memang seharian ke sini.. Layan gambar je lah ye..
Sebelum naik cable car
Macam xbersedia je lg aku tu.. xpelah..
tempat wajib bila sampai Mount Sorak ni katanya..
Cable car yg sgt menjunam..gayatnya la..


Bawah tu gaung..
Tak daya dah nk naik ke atas..aku tgk ramai je korean yg bw ank smpi naik atas..tak berani la aku..curam..

Lepas dah puas bergambar dan turun dr Mount Sorak tu, kitorang lepak kt cafe yg ada kt situ.. Aqlan pun dah mengamuk2 nk susu dan nk tido.. perjalanan blk pun sudah tentu la 3 jam jg.. tp sblm tu singgah beli yellow melon jp kt tepi jalan..

Perjalanan yg jauh mmg sgt memenatkan .. sampaikan aku dan husband tertido dan tak sedar Aqlan dah terlepas dr pegangan aku.. mujur kak puteri amik Aqlan sbb dia dgr Aqlan dah berbunyi2 dan menangis.. dia siap nyanyikan Aqlan lagu lg..hehe.. mak bapak dah tak menyedor.. rupanya diorg curik gmbr tdo kitorg..ceh.. saje nk mengenakan kitorang ek.. ms diorg tunjuk gmbr tu..aku dh delete..kehkeh.. mujur kak puteri xsmpt upload dlm fb.. malu seh..



1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...