Sunday, 20 January 2013

~Terbeli sesuatu~hohoho..


Assalamualaikum....semalam, aku dgn kakakku yg sulung ke Nilai 3..kononnya nak beli barang hiasan hantaran utk adik lelaki yg bakal melangsungkan perkahwinan pd 2 Jun 2013 nanti..dia pesan, kalau jumpa sejadah yg tebal belikan la..
Mula2 tu kitorang cari la bunga ke reben ke..dari satu kedai ke satu kedai kitorang cari.. last2 jupa la jugak..beli satu je pon harganya rm4.50 je..
Okla..pastu tengok2 la bunga plak...sekalinya, xde pulak bunga yg berkenan..last2.. kakak aku ckp, guna bunga segar je lah..aku ok je...adik aku pun ok je..so, pencarian utk bunga hiasan tu dibatalkan..he..

seterusnya misi mencari sejadah diteruskan...cari punya cari, xjumpa juga sejadah yg tebal..puas jugak masuk ke kedai jual kerpet..kot2 la ada sejadah yg tebal..yg ada tu sume nipis2..sambil2 tu cuci2 mata tengok karpet yg ada...kiki..

 
last2 hati terpaut pd corak ni...terus terbeli..hehe..
karpet ni cadangnya nk letak kt bilik pengantin kt kg..yg ni harganya RM150..

 
karpet ni pulak aku dh letakkan kt hall tingkat atas rumah aku.. disebabkan ruang ni sgt kosong, maka aku pilihlah corak yg mcmni..yg ni harganya RM 200..
 
disebabkn beli dua2 ni, kedai tu bg aku yg ni

okla...boleh gk buat alas2 kaki bila nak nek tangga..













3 comments:

  1. Kat masjid india byk jual sejadah tebal..dulu time saya kaein beli kat situ..byk pilihan...

    ReplyDelete
  2. Terima kasih...nt leh la plan ke sana pulak..

    ReplyDelete
  3. Terima kasih...nt leh la plan ke sana pulak..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...