Wednesday, 16 January 2013

Jom ke Bengkel Kecantikan~hee....

Assalamualaikum...

Korang penah dengar tak Mary Kay? Ala..ttg produk kecantikan tu.. ahad ni (20hb Jan 2013) ada kelas yg akan diadakan di rumah sy...boleh pm sy 016-2058415 utk alamat...sy telah menjemput seorang perunding kecantikan yg bernama Nadiatul Syahirah untuk mengajar kita:

Apa yg akan anda pelajari ialah
~Teknik urutan wajah yg betul, penjagaan wajah, cara mencuci wajah yg akan dilakukan oleh anda sendiri..
~Membelai badan anda dgn Mary Kay Body Cleanser or Satin Hand Pampering Set
...
~ Kepentingan penggunaan lip mask utk masalah bibir yg kering
~Teknik pemakaian mask yg sgt pentg utk kulit selain cara penggunaan yg betul
~Teknik asas solekan yg simple sblm kluar rumah...


Ianya adalah percuma..Jom la..sapa2 yg duk area Kajang...meh la dtg...dah lama sy nak join kelas2 sebegini tapi xde masa..saja je la nak belajar2..hehe..

 

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...