Monday 25 June 2012

Berkampung di Prince Court

Assalamualaikum....

Kali ni nak cite pasal my husband yg perlu menjalani operation kaki disebabkan oleh ACL rupture..makanya aku dan Aqil berkampung di sini..selama 6 hari 5 malam husband aku dok kt ward..aku dgn Aqil dapat jaga dia 2 hari je memandangkan aku bekerja... kt sini makanan dia mmg best..xde nk pantang2nye..bknnya beranak kn... aku pun tumpang sekaki..dulu masa aku bersalin pun, aku mkn je..main belasah je..desert dia mmg perghh...mmg rugi kalau xmerasa...siap ade carrot cheese cake lg....keh..keh..kantoi..tp xpe..cheesekan menambahkan susu..

 
mehla cuci2 mata..sket je gmbr yg aku snap..
yg ni chocholate moist cake yg menjadi kegilaan aku laki bini..haha..
dulu masa aku bersalin lg la lama duk spital ni.....11 hari 10 mlm..1 gmbr mknn pon xhambik...bila dh lama sgt duk spital, mknn yg sedap pun dh jd muak...

kalau utk yg confinement, ada nasi berlada hitam, time tu nasi byk ni mmg rs tak cukup..ye la kan nk produce susu utk bby,mestila kene mkn byk..

Rupenya ni rojak..mula aku igt hape..tp sedap lg mamak buat...hehehe..

Breakfast dia mmg best..roti croisant (ntah betul ke x aku eja tu..tibai je la), cendawan, kacang panggang yg dimsk pedas2 sikit, roti wholemeal, coffee (yg ni husband aku sukala, kalau aku dulu pilih horlicks je la), fresh orange dan yogurt manggo(yg ni aku yg belasah..husband aku mana mkn masam2 susu ni)...mmg mabeles..

Wah...lps ni nmpknya lmbt lg la nk merasa mknn yg best2 kt Prince Court ni..nk berehat dulu ye..misi2 kt sana ramai yg kenal aku disebabkan kejadian yg berlaku time aku bersalinkan Aqil dulu...smg lps ni tiada lg komplikasi berlaku bila aku bersalin..cam takut je nk bersalin lg..uwa...



No comments:

Post a Comment

Hobi bertukar side income

  Assalamualaikum.. Sejak berhenti kerja 7 tahun yang lalu, aku mmg tak bekerja dan hanya menumpukan sepenuh perhatian pada anak-anak, suami...