Monday, 3 December 2012

Mari Berangan Lagi~

Kali ni aku berangan2 nak beli Tupperware pulak..kiki..setelah mengusha pamplet utk promosi 3dec hingga 31 dec ni dan katalog utk 1dec-31 dec berkali2..akhirnya aku rasa mcm betul2 nak beli..tambah2 pulak 2 org kakak aku dan kakak ipar pun setuju utk berkongsi2 dgn aku utk membelinya..
 
apa yg aku nak ialah....
ini..(kredit to google)
kakak sulung aku amik 2colours, kakak 2nd aku amik 2colours dan balancenya lg 2 utk aku la..yg ni harganya RM185.70 selepas diskaun..
 
aku jugak nak yg ini...
mohon copy ye immieyzaki..
yg ni aku nak kongsi dgn kakak ipar aku..aku amik kaler oren+merah dia amik 2 kaler hijau tu..RM82.80+RM12.90
 
lg, kakak aku nak beli botol yg ini...harganya RM49.80..
 
dia jugak nak yg ni....RM159.60
 
aku nak kumpul beli byk2 sebab aku nak bekas ni sbnrnya...Jumbo Goody Box with Carolier pink punch.. kalau beli RM220 ke atas, dapatla beli bekas ni dgn harga RM49.90..
 
mohon copy ye cik Tupperware Creative Design..=)
 
senang sikit aku nak isi kek ke...hehe..
 
dan lagi berangan nak beli yg ni..
 
wah..banyak sungguh angan2ku..tapi nak membelinya tunggu claim bln oct masuk...dah masuk bulan dec, ni claim bln oct xmasuk2 lg...lambat sungguh...sabar je la...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...