Sunday, 10 November 2013

Mari Cuci Mata Lagi..keh..keh..

Jalan-jalan di Dubai Mall, suka sgt tgk perabot utk bilik kanak-kanak ni.. sweetnya.. kalau kat cni lebih kurang macam kat Snoozeland la..tu yg aku tau..tak tau la ada kedai lain lg yg lebih kurang camni..

 Sukaa....




 Cantiknya lampu tidur tu..
Ni utk Anak lelaki pulak

Kat cni, aku hanya cuci mata shj..sbb suka sgt tgk hiasan2 utk bilik kanak2 yg sweet2 belaka.. giler hapa nak hangkut bila naik flight nnt..rasa hati nak rembat lampu tidur tu tp..nanti kang mesti kemek2..

1 comment:

  1. Assalammualaikum... salam ziarah n terus pollow... teruskan menulis.. at least saya boleh tumpang melancong melalui tulisan anda....maklum la.. saya jarang keluar rumah selain ke tempat kerja...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...