Friday 1 February 2013

Catatan Yang Menginsafkan Dan Menyentuh Hati

Assalamualaikum...
bulan lepas aku dikejutkan dgn berita salah seorang super2 junior  matrikku telah mengalami nahas di jlnraya..walaupun aku xsempat kenal dgn dia tp aku selalu mengikuti perkembangannya di fb...sampailah saat dia meninggal dunia..sgt menyentuh hati dan menginsafkan bg aku yg masih hidup ini..sbb bila kira2 balik, cukupkah amalan yg kita akan bawa bila kita mati nanti???

menurut penggali kubur allahyarhamah, kuburnya berbau wangi dan keadaan kuburnya terang...ni aku bg link yg korang boleh baca melalui blog rakan baik beliau..

semoga rohnya ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman..amin.. alfatihah..

No comments:

Post a Comment

Hobi bertukar side income

  Assalamualaikum.. Sejak berhenti kerja 7 tahun yang lalu, aku mmg tak bekerja dan hanya menumpukan sepenuh perhatian pada anak-anak, suami...