Monday, 14 May 2012

Tentang aku


Inilah aku di hari bahagia..=) dah 2 tahun lebih rupanya aku telah berumahtangga, anak pun dh masuk 2.. macam xpercaya je kan.cepat je masa berlalu..rasanya mcm baru je habis belajar..


Nilah anak aku yg sulung, nama dia Muhammad Adam Darwisy...Umur dia setahun 5 bulan.. ni muka baru bangun tido.. dan otw nk balik keratong..Sebenornya dh lama kitorg xbalik keratong, sejak aku habis pantang hari tu..ni first time la nk balik..huhu..



Ni pulak anak aku yg no2, Muhammad Aqil Daniel..asal ada masa lapang je, tangan mesti nk masuk mulut..tulah hobi dia...umur dia dh 4bulan..


oklah lain kali aku cite lg...bye...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...