Saturday 5 January 2013

Happy Birthday Sayang~

assalamualaikum...dh lama xupdate blog..bz memanjang..ye la hujung2 tahun hari tu mmg byk sgt kerja yg perlu disettlekan...pencapaian lah...SKT lah...mcm2..pening kepala den..
Hari ni birthday suami tercinta..kami sempat celebrate awal sehari sebelum beliau berangkat ke Dubai.. hari tu time birthday aku, dia juga outstation ke Dubai, kali ni time birthday dia, dia pulak yg kt sana..adil la tu..walaupun kami sebaya, tapi aku lahir hujung tahun, dia lahir awal tahun.. sambut birthday sekali dgn aqil sbb beza sehari je..dia 5hb jan, aqil 6hb jan..tahun lepas, hadiah birthday dia ialah Aqil..betapa berharganya nilai hadiah tu kan? hihi.. 
 
One happy family... =)

two Birthday boys.... aqil xceria sbb baru recover dr demam..

apekah hadiah yg best ye utk thn ni ye..oppsss....silap..hadiah besday aku utk thn lepas dan hadiah besday dia utk tahun ni...



jeng...jeng...jeng...
ni hadiah utk ibu&ayah ye aqil..bdk2 kecik hadiahnya ialah kasih sayang yg tak berbelah bagi dr ayah&ibu kan..hihi.. =P


 
setelah sekian lama, akhirnya..barulah aku dapat merasa pakai hp cmni..kah..kah..ketinggalan sungguh..sume ipar,biras sekali dgn mak mertua aku dh berWhatsApp2x... xacikan di kala suami jauh di mata, mereka sume dpt berita lebih cepat dr aku..walhal aku isterinya..huhu..kini, tidak lg...kiki..
 
aku amik kaler putih, suami amik kaler grey..disebabkan kitorg pengguna digi, kebetulan plak digi buat promotion beli samsung Galaxy SIII dua, dapat harga lg murah..RM1899.. kitorg amik DG SmartPlan RM88..caj bulanan promosi RM168 utk kedua2nya..kalau x kene bayar RM176..
utk Plan ni, data bulanan 5GB + 3GB free, so jd 8GB la..okla kot..serta merta aku terminate celcom broadband aku yg bulanan kene bayar RM68 tu..
Jualan Internet 2x Ganda ni sah utk tempoh langganan 24 bulan sahaja.. lepas 24bulan berlalu, 8GB tu kembali kpd 5GB semula la..
nak beli ni kene byr advance RM1600 kalau xsilap aku..dia akan tolak balik dr bil bulan2 nanti..
 
ok sekian dulu iklan digi dr aku...xdpt  apa2 upah pun...hehe..
 
oh ye sebelum tu tawaran ni sampai 1Apr 2013 sahaja mengikut pamplet yg aku dpt tp dlm website pd 3Feb 2013 sahaja..ntah la yg mana 1 betul pun aku xtau sbb aku bkn keje dgn digi..keh..keh..tata..
 



No comments:

Post a Comment

Hobi bertukar side income

  Assalamualaikum.. Sejak berhenti kerja 7 tahun yang lalu, aku mmg tak bekerja dan hanya menumpukan sepenuh perhatian pada anak-anak, suami...