Wednesday 21 November 2012

Ulang Tahun Kelahiran & Anniversary

Hari ni merupakan hari ulangtahun kelahiranku yg ke-28...hua...lg 2 tahun nak ke alam 30-an..huhu..dan hari ni juga hari ulangtahun perkahwinanku yang ke-3..



tiada celebration pun sbb insan yg disayangi dan dicintai berada di luar negara atas urusan kerja....huhu..sedey...

dulu, seseorang pernah berkata kpdku, rugi kalau buat majlis perkahwinan sama tarikh dgn hari lahir sebab celebration sekali je..kalau buat tarikh lain2, baru ada 2 tarikh yg berbeza..pd aku..xpe lah..yg penting dalam sesebuah perkahwinan tu perlu ada sifat saling menghargai antara satu sama lain..

Semoga umurku diberkati dlm kebaikan..dimurahkan rezeki, dapat anak2 yg soleh dan solehah, semoga ikatan perkahwinan yg dibina ini berkekalan hingga ke akhir hayat dan seterusnya hingga ke syurga..dijauhkan segala ujian yang tidak mampu utk ditempuhi..Ameen..

~Ya Allah kurniakan kpdku cintaMu yg Agung, kurniakan kpdku cinta org yg cinta kpdMu serta cinta kepada amal yang membawa kpd kecintaanMu~Ameen..




1 comment:

Hobi bertukar side income

  Assalamualaikum.. Sejak berhenti kerja 7 tahun yang lalu, aku mmg tak bekerja dan hanya menumpukan sepenuh perhatian pada anak-anak, suami...