Thursday 1 November 2012

Merapu..meraban.. =P

Assalamualaikum...
lama dah aku tak berpeluang utk menulis blog..agak bersawang jugakla kan...huhu..kerja2 ofis yg sgt byk dan membelenggu diri kalau xdpt settlekan sblm akhir tahun ni.. alamat kene sembur dgn bos la kalau xsettle..alhamdulillah, pemantauan aku ke 50 buah kantin sekolah sudah berakhir...target aku nak siapkan sblm cuti sekolah bermula tercapai.. skg nk tumpu pd program lain pulak..mmg penuh aktiviti aku sepanjang bln oct yg lalu..cuti tahunan aku ada 16 hari lg.. agak2 nak cuti bila eh...tak terpikir lg nak mencutikan diri..sb keje sgt melambak..huhu...hari ni lega sikit..sbb tang sekolah aku dh habis.. pasni aku nk pikir, nak beli apa lg utk program aku ni..duit peruntukan kene habiskan secepat mungkin... esok dh la meeting kewangan..aduss... okla..ni sekadar luahan aku utk hari ni.. hrp2 xkene sembur esk..amin..

No comments:

Post a Comment

Hobi bertukar side income

  Assalamualaikum.. Sejak berhenti kerja 7 tahun yang lalu, aku mmg tak bekerja dan hanya menumpukan sepenuh perhatian pada anak-anak, suami...