Tuesday 24 July 2012

EBM utk Aqil

Alhamdulillah..syukur sgt2 sbb bekalan susu seperti biasa..aku hrp ia tetap maintain hingga Aqil berusia 2 tahun..amin..

semasa proses pindah rumah hari tu, stok2 susu berada dlm keadaan yg selamat..
husband belikan ais berbungkus2 dan aku masukkan stok2 susu ke dlm ice box..
aku tabur sedikit garam pd ais spy ais xmudah cair..


beginilah stok susu aku dlm peti ais lama..

aku dh let go peti ais ni bg kat mak dan abah di kg..

susu dh selamat dimasukkan ke dlm ice box..

Sampai je rumah baru, terus aku transfer ke dlm peti ais baru yg dah di 'on'kan semalam..

No comments:

Post a Comment

Hobi bertukar side income

  Assalamualaikum.. Sejak berhenti kerja 7 tahun yang lalu, aku mmg tak bekerja dan hanya menumpukan sepenuh perhatian pada anak-anak, suami...