Sunday 7 July 2013

Budak yang Rajin ke dapur~

Asal aku ke dapur je pasti kene kejar dgn si kecil ini..ada je mende yg nak ditolongnya..
pantang nampak aku keluarkan lesung batu, bawang, ikan bilis dll pasti dia nak tolong..
hai..Aqil..
xbagi kang dia marah..mengamuk2..siap merajuk2 lagi..terguling2 atas lantai...jadi bagi je le..
bila dah bagi, kene pantau..sbb tengok..ape dia buat...

dia nak mkn lak bawang tu...aiseyman...

Aqil mmg rajin, selalu lps aku solat je, dia akan amik sejadah dan bg pada aku utk diletakkan blk kt tempat sejadah.. kadang, lepas abang dia minum susu dlm botol, dia la yg angkat, bawa botol tu letak dlm sinki.. bila nak menyusukan dia, aku minta ambilkan bantal menyusu..pastu dia dgn badan yg comel lote tu menganggat nursing pillow tu dr dlm khemah mainan bawa ke depan tv, bg kat aku..huhu..terharu....kdg aku tgk dia terjatuh2 masa angkat bantal tu..cian Aqil..
Semoga Aqil jadi anak yg soleh ye..ameen..
 

No comments:

Post a Comment

Hobi bertukar side income

  Assalamualaikum.. Sejak berhenti kerja 7 tahun yang lalu, aku mmg tak bekerja dan hanya menumpukan sepenuh perhatian pada anak-anak, suami...