Sunday 9 December 2012

Nursing Pillow~

Skg ni tgh berpikir2 berbaloi tak kalau aku beli nursing pillow??  Aqil dah 11 bulan dh pun.. ada beberapa brand dan jenis yg aku dh survey.. aku suke yg kekabu sbb sejuk dan best..ada mcm2 jenis di pasaran..baru2 ni aku ada order utk bilik penyusuan di setiap KK dan KD tempat aku kerja, D MOM'S Collection harganya RM69.90.

Ada gak yg aku survey harganya RM79.90, Baby Love. kat Presint 15 Putrajaya Kedai Lunatot..ada mcm2 jenis lg dan harga pun mcm2...

aku ada gak cuci2 mata tengok dlm fb KLIK SINI: BabyTomey Nursing Pillow yg ni dia jual yg kekabu harga RM85 termasuk pos dan freegift..

dlm fb jugak ada KLIK SINI: Bantalkabu Page harga nursing pillow dia RM100..

aku penah test, mmg bestla..sambil tgk tv sambil menyusu..selesa..kalau xmenyusu pun baring2 sambil tgk tv pun syok juga..budak2 pun nampak lebih selesa guna bantal ni utk baring2..

 
walaupun anak aku dh besar tp aku rasa masih berbaloi kalau aku beli sbb dia masih breastfeeding dan blh gak guna utk baby akan dtg..bukan itu saje, time mengandung pun boleh guna..hehe..tp lambat lg la..angan2 je dulu...cuma buat masa skg keinginan nak nursing pillow tu meluap2..haha...aku kata nak juga...nak jugak...cuma yg mana akan aku pilih nanti, xtau lagi..tungguuu...
 

No comments:

Post a Comment

Hobi bertukar side income

  Assalamualaikum.. Sejak berhenti kerja 7 tahun yang lalu, aku mmg tak bekerja dan hanya menumpukan sepenuh perhatian pada anak-anak, suami...