Tuesday 15 May 2012

Dah dapat kunci rumah

Assalamu'alaikum...
Alhamdulillah...kunci rumah dah dpt.. sekarang mulalah operasi utk mencari quotation utk renovate rumah plak..mcm2 pikir, ok ke rumah aku nanti..aku ni sgt risau takut2 org tu buat tidak seperti yg kitorg nak..


okey...moh nengok2 rumah plak...


ni jln ke rumah aku..


ni toilet bawah, toilet ni lg besar berbanding toilet atas..


Ni yg aku xberkenan dgn pemaju ni, tp xpe, nt bahagian ni akan ditutup dengan plaster ceiling, so..ia takkan nampak lg..


Ni pulak toilet kat master bedroom..sempit je toilet ni kan.. nanti toilet ini akan diubahsuai.. mcmmana jadinya nanti...tunggu.....tak sabarnya nk masuk rumah baru..hehe.. =)


area ni nanti kononnya nak buat wardrobe tp ada sliding door lg kt luarnya...harap2 cantikla kontraktor tu buat..


Ni adalah pandangan dari tingkap kat master bedroom..besar tingkapnya..baguslah, xdela gelap sgt bilik tu nanti..

So far, ni je la dulu buat kali ni..bukan ape, nanti bila dah renovate ke..dh masuk perabot ke..
rumah ni dh lain rupanya..
korang jgn igt aku ni nak menunjuk ke hape.
.tp utk kenang-kenangan sblm masuk rumah..hehe..




No comments:

Post a Comment

Hobi bertukar side income

  Assalamualaikum.. Sejak berhenti kerja 7 tahun yang lalu, aku mmg tak bekerja dan hanya menumpukan sepenuh perhatian pada anak-anak, suami...